Personkryssen

september 25, 2006

När rösterna till riksdagen nu är färdigräknade så står det klart att Dan Kihlström fortsätter som kristdemokratisk riksdagsledamot från Värmland. Så här utföll de kristdemokratiska personkryssen i riksdagsvalet:

Dan Kihlström 1076 10,95%
Agneta Nilsson 207 2,11%
Charlie Weimers 205 2,09%
Jonny Mattsson 47 0,48%
Stefan Åhl 44 0,45%

I Hammarö kommun kryssade de kristdemokratiska väljarna som följer:

Charlie Weimers 104 12,75%
Per Helsing 91 11,15%
Kenth Carlsson 44 5,39%
John R Pettersson 39 4,78%
Martin Jordanskog 15 1,84%

Jag vill tacka alla som visat mig sitt förtroende genom att kryssa mig.

2 svar to “Personkryssen”

  1. Daniel Långström Says:

    Hej Charlie,

    Jag beklagar att Du inte nådde ända fram. Vi har dock ett spännande läge att påverka den i praktiken genomförbara politiken.

    Det ryktas om ett nätverk, för oss som nästan kom in! 🙂

    /langstrom.blogspot.com

  2. Charlie Weimers Says:

    Det tycker jag låter intressant! 🙂


Kommentera

