Mitt värderingslöfte

september 16, 2010

Det finns gott om sakfrågor i valrörelsen, och jag talar gärna om konkret politik. Men för att ni som överväger en röst på Alliansen och Kristdemokraterna ska veta hur jag kommer att agera i de frågor som vi inte berört på förhand så är mitt besked glasklart: Jag kommer i alla lägen att arbeta för att det personliga ansvaret och den egna beslutsmakten stärks.

Om det här skriver jag i dagens NWT under rubriken ”Låt människor bestämma själva”.

Kommentera

